Компания Raycus несет ответственность за все техническое обслуживание, поскольку внутри нет никаких аксессуаров, которые могли бы использовать пользователи. Если с лазерным источником возникнут проблемы в срок гарантии, свяжитесь с Raycus как можно скорее. Лазерный источник следует поместить в подходящий короб. Если с лазерным источником произойдет какое-либо повреждение, немедленно сообщите об этом перевозчику, указанному в документе.
Все приведенные выше сведения о гарантии и обслуживании, предоставленные Raycus, предназначены для справки. Официальное содержание гарантии и обслуживания регулируется договором.
Raycus is responsible for all the maintenance, for there is no accessory available inside for users to use. Please contact Raycus as soon as possible when problems under warranty about maintenance happen to the product. The product returned with permission should be placed in a suitable container. If any damage happens to the product, please notify the carrier in document immediately.
All the items about warranty and service above provided by Raycus are for uses’ reference, formal contents about warranty and service are subject to the contract.